باران،بارانی کرد(4)...(پست18)

دیشبــ خودمــ دیدمــ ... 

دیدمــ کهــ چهــ بارانیــ میبارید... 

خودمــ دیدمــ کهــ بهــ خاطر مظلومیتــ   علی    چهــ سیلیــ روانــ بود... 

خودمــ دیدمــ کهــ داستانــ علیــ دلهارا چگونهــ به آتشــ کشید...

و خودمــ دیدمــ کهــ من چه قدر با عاشقانشــ فاصله گرفته امــ... 

و چهــ فرقیستــ بینــ منــ و آنها...  

بار دیگر یافتم حقیقت زندگیمــ را...راهمــ را...و دروغهاییــ که در آنها گمــ شدهــ بودمــ... 

دیشبــ  فهمیدمـ منـ  هستمــ اما نهــ آنچه کهـ انتظار داشتمــ باشمــ...

و دیشب فهمیدمــ من آنی نیستم که مدتــیـــ بودم...

و فهمیدمــ که فاصله گرفتنــ چه قدر آسان است... 

و بازگشت چه قدر دشوار... 

 

                                                            

نظرات 1 + ارسال نظر
هلیا چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ب.ظ http://helia65.blogsky.com

سلام گلم...

من شب احیا رفتم مسجد جامع بازار تهران...

نمی دونی چقدر عالی بود...

واقعا که ات خالی....

احساس می کردم با خدا فقط یک قدم فاصله دارم...کافیه فقط دستمو دراز کنم و ...

اگه برات راه داره ۵ شنبه شب بیا !

التماس دعا

تا بعد

...
من متاسفانه نمیتونم بیام..
شما واسه ما هم دعا کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد