لعنت به یگانه(پست32)

دارم دیوونه میشم! 

البومای قبلیه یگانه عجیب به هم ریختن منو 

 

حالا تا یه هفته هم میفتن سر زبونم هم دپم میکنن! 

من نمیــــــــــــــــــــــــــخوام... 

ای خداااا....

نظرات 2 + ارسال نظر
طینی سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ب.ظ http://2-kolbeh.blogsky.com

آره آهنگاش .....
آخه هر قشتگی مناسب شرایط آدم نیست می دونی.
آپ کردم اگه حوصله شو داری بیا

:دی
میام عزیز دلم

بهزاد سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام باران عزیز
منو ببخش دیگه نمیام
سرم خیلی شلوغه
دانشگاهو کلاس بازیگریو گرافیته و ...
دیگه خیلی کم میام
فعلآ...

سلام بهزادی
خوبی داداشی؟
دلم واست تنگ شده بود
منم م3 تو عزیزم
خیلی کم فرصت میکنم بیام نت
درس و کانون تمام وقتمو پر کردن متاسفانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد