باران،بارانیـــــــ کرد(3)...(پست13)

هوا گرفتهـــــــ بود... 

       

     باران میبارید...     

           

       کودکیــــ آهستهـــ گفت :  

      

         خدایا گریهـــ نکن ! درستــ میشهـــ !! 

نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ب.ظ

سلام باران عزیز
تبریک واقعآ پر از حسه
پر از تفاوتی که حس نمیشه
ولی به کودکی که میشناسیش بگو به خدا بگه:
مگه چقد داره بهت خوش می گذره که ما داریم تو بی بارونی غرق می شیم؟

شاید این خدا نیس که الان شاده!این بنده هاشن که اشک خدا بین دلاشون تقسیم شده و حالا به جای ابرا این چشمای ماس که بارونی میشه!
اما با این حال اینجا م۳ که قرار نیس من جواب بدم!خود خدا باید بگه...

آویشن دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ب.ظ http://www.dittany.blogsky.com

سلام
آره درست میشه.
اون بچه که گفتی احیانا که پسر نبوده.
ای شیطون.
عاشقتم باران جون

نیمیدونم!
اما وقتی جمله رو خوندم تو ذهنم پسر اومد

آویشن دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.dittany.blogsky.com

راستی این قالب جدیدت باحاله
بهت میاد.یعنی به مطلبات میاد

تا چند ساعت قبلش به دلایلی یه قالب دیگه گذاشته بودم و توضیحاتمم تو یه پست داده بودم!
اما بعد منصرف شدم!هم قالبو باز عوض ردم هم ژستو ژاک کردم!
مرسی از تاییدت واسه قالب

بهزاد سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام باران عزیز
آره خودش باید بهم بگه...
اگه دیدیش بگو یا بیاد پایین یا منو زودتر ببره بالا.

اٍ...
بهزاد...
نزن این حرفو...
اصلا جواب این سوالتو کلا بی خیال شو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد