روزانه ها(2)(پست10)

سلام 

خوبین 

من خوبه خوبم

آخه چن روز پیش یه اتفاقی افتاد که کلی خندیدم! 

توی پست۷ -------> "روزانه ها(۱)"----------> نوشته بودم که باید برم کانون و حسش نیست و اینا... 

همون عصر درست وقتی که میخواستم اماده شم برای رفتن ... 

یکی از بچه ها زنگ زد گفت در کانون پلمپ شده... 

وای خدا...چه قد من خندیدم! 

جلو در تخته شده ی کانون نوشته بودن :به علت رعایت نکردن ضوابط ساختمانی : 

... 

اون روز کلاس پیچید!ما هم بسی ذوق زده شدیم! 

دیگه معلوم نیس کلاسا تا کی رو هواس! 

آخه باید برن یه ساختمان دیگه... 

خوب از این موضوع بگذریم! 

یه 15 - 16 روزی هست یه رمان از کتابخونه گرفتم هنوز نصف بیشترش مونده! 

نه دلم میاد نخونده ولش کنم نه حوصله ی خوندن دارم... 

 

تازه دیگه روم نمیشه برم تمدیدش کنم... 

حالا از رو شدن و نشدن هم بگذریم!من الان پامو تو سالن کتابخونه بذارم جنازم بر میگرده بیرون! 

آخه مسئولش همچین یه نمه بر اخلاق... 

این شکلی---------------> 

ولی از اونجایی که مجبورم برم برام ارزوی سلامتی و بقای عمر کنید... 

  

                                      

 

 

                                               فعلا...بدرود 

نظرات 2 + ارسال نظر
پانی جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:27 ب.ظ http://aksyadegaryst.blogfa.com

hi.chehtory?delam barat tang shode bood koja boodi? webe jadid mobarak be weblog man ham sar bezan manzooram jadidast.!!!are adressesh ro barat zadam bia montazeram mishe ye lotfi bokoni? man ye ghalebe se sootoone mikhastam az oonaie ke faghat baraye akse mitoone joor koni man gashtam nabood mamnoon mishm mer30 montazeram yadet nare.bye

اگه تونستم پیدا کنم حتما بت خبر میدم عزیزم
سر هم میزنم

پانی جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ب.ظ http://aksyadegaryst.blogfa.com

منتظرتم عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد