وقتی تو میرفتی (پست۹)

وقتی تو می رفتی

آن روز را هرگز فراموش نمی کنم

روزی که تو می رفتی

اشکهایم را هرگز فراموش نمی کنم

آنها که به یادت سرازیر شد

قلبم را هرگز فراموش نمی کنم

آن که شدت تپشش مرا "لو" داد

چشمهایم را هرگز فراموش نمی کنم

آنهایی را که به زمین دوخته شدند

تا نبینی رازشان را

تا نبینی دودویشان را

...

پاهایم می لرزند

چانه ام با من هماهنگی نمی کند

گویا همه قصد دارند بنوازند

آهنگی را که کمتر نواخته ام

و آهنگی را که کمتر کسی

صدای نواختنش را شنیده است

آنها این نواختن را

ارکسترسمفونیک می نامند

و من می گویم دلنوازی!

نمی دانم چرا

به فرمانم نیستند

این دستها، این پاها، این چشم ها، این...

کاش جایی بود

دکانی بود

که میشد خاطره ها را فروخت

نه...

خاطراتم رو نمی فروختم

خاطره می خریدم...

تا زمانی که پول در جیبم داشتم

خاطره می خریدم

دل من پر از خاطره است

اما همیشه دلش می خواهد

گویی این روزها تمامی ندارند

گویی نمی خواهد آرامش برگردد

گویی...

نظرات 2 + ارسال نظر
mead پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.mead-e-man .blogfa.com

بار اوله که دارم به وبت سر می زنم ولی حرفات به دلم نشست.
حس می کنم یه جورایی مثل خودمی
امیدوارم بیای و بهم سر بزنی

همین الان میام سر میزنم
خوشحالم که خوشت اومده!
پس بازم بیا...

هلیا جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ http://helia65.blogsky.ir

سلام باران جان!

مرسی که به من سر زدی

راستی چه وبلاگ قشنگی داری!!

با تبادل لینک موافقم!

راستی کانون زبان ترم چندی؟ آخه منم اونجا می رم!!

من پری 2ام!
پایین انداختن!آخه معمولا تعیین سطح که میدی 2-3 ترم پایین تر میندازن!

مرسی از نظرت!من لینکت کردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد