آشنایی(پست1)

۳لام! 

هدف از ایجاد وب صرفا درد و دل و این حرفاس 

قبلا یه بلاگفا داشتم که به دلایل امنیتی منحدم شد 

ایندفه به توصیه ی دوستان به اسکای افتخار دادیم 

حالا میگم درد و دل!اگه غیر درد و دل کارای دیگه کردیم شما سخت نگیرین 

آخه جدیدا چیزی نیس که  منو غصه دار کنه 

زندگی به یکنواختیه تمام میگذره 

خوب... 

به عنوان پست اول همین چند خط کافیه به نظرم! 

در ضمن سعی میشه آخر هر پست یک جمله ی زیبا ذکر شه ،حال کنید 

... 

نکته ی آخر! 

من علاقه ی خاصی به "..." دارم 

زیادم استفاده میکنم! 

اگه کسی باش خصومت شخصی داره دیگه به من چه! 

الکی گیرشو به من ندین 

جمله ی روز:مادران امروز فرزندان گذشته اند 

چیه خوب!؟ 

مگه دروغ میگن!؟ 

جمله کمی عمقیه! 

و نیازمند درک بالا 

فعلا بدرود! 

نظرات 1 + ارسال نظر
سولماز سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ب.ظ

خوشم اومد از مطالبت بازم بنویس هر وقت نوشتی بگو من بیام بخونم
میشه از خودت برام بگی من خیلی تنهام

خوش حالم که خوشت اومده...
خوب پس یه جورایی م3 همیم!
آخه منم الان خیلی تنهام...
تنها که نه!خیلیا رو دارم!اما اونی که میخوام باهام نیس!
بیشتر باهم آشنا میشیم حالا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد